En av de ansatte ved hovedkontoret i Sørlandsparken, Preben Findal, behersker nemlig tegnspråk. Dette letter betjeningen av hørselshemmede kunder, forteller Langli.
Bedriften, som har 8 butikker i Norge og egen nettbutikk, kan nå behandle ordre ved eksempelvis bruk av FaceTime. Dette gir kundene en langt bedre opplevelse og mer korrekt behandling av bestillinger. Bedriften har laget en egen introduksjonsvideo som allerede vekker interesse, avslutter Langli.
Du kan se introduksjonsvideoen her.
Har du utfordringer med hørselen, kan Preben hjelpe deg i butikken på Sørlandsparken, eller i en av våre andre butikker…
Posted by ISmokeKing Mo i Rana on Monday, 11 March 2019
Dette viser viktigheten av å tenke nytt og tilby bedre kundebehandling av alle kundegrupper, uttaler Erik Rostoft i Sørlandsparken Næringsforening. Han oppfordrer flere til å følge eksempelet til Kristiansand Damputstyr.